İş Tanımı - 2. Seviye müşteri problemlerine, bilgi istekleri ve taleplerine cevap vermek,
- Çağrı merkezinden gelen müşteri şikayet ve taleplerini gerekli depatmanlar ve bayi teşkilatı ile birlikte koordineli olarak analiz etmek,
- Firma standartları kapsamında sunulan hizmet ile maksimum memnuniyeti sağlamak,
- Müşteri Şikayetleri Yönetimi sürecinde, kendilerine ulaşan öneri ve şikayetleri gerek olması halinde ilgili iş birimlerine (garanti, teknik, yedek parça, satış sonrası, satış, ürün vb..) iletmek.
Aranan NiteliklerOtomotiv sektörünün öncüleri arasında yer alan iş ortağımız için Müşteri İlişkileri Danışmanı pozisyonunda görev alacak, aşağıdaki niteliklere sahip takım arkadaşları aramaktayız;
- Üniversitelerin tercihen Otomotiv, Sosyal Bilimler, Psikoloji ya da Halkla İlişkiler bölümlerinden mezun,
- Otomotiv sektöründe tahsilat, müşteri ilişkileri ve şikayet yönetimi konusunda deneyimli,
- Sözlü ve yazılı olarak iyi iletişim kurabilen,
- Hızlı çözüm üreten, proaktif,
- Diksiyonu düzgün, prezantabl ve ikna yeteneğine sahip,
- İyi derecede ingilizce bilgisine sahip.