Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001’den beri çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı merkezi destekli bütünleşik çözümler sunmaktadır.
İstanbul Mecidiyeköy lokasyonunda, Türkiye'nin önde gelen bankalarından birine ait satış projelerinde “Müşteri Temsilcisi' olarak görevlendirilmek üzere takım arkadaşları arıyoruz.
En az lise mezunu,
Gündüz vardiyalarında esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek,
19- 40 yaş aralığında olan,
MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
Takım çalışmasını seven,
Diksiyonu düzgün,
İletişim yeteneği güçlü,
İkna kabiliyeti yüksek,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 1 yıl tecili bulunan,
İŞ TANIMI
Kampanyalar, ürün ve hizmetler ile ilgili banka müşterilerinin bilgilendirilmesini sağlamak,
Satış hedefleri doğrultusunda, projelerde yer alan ürünlerin telefonla satışını gerçekleştirilmek.
Aday Kriterleri
Tecrübe:
Tecrübeli ya da tecrübesiz adaylar
Eğitim Seviyesi:
Lise(Mezun), Ön Lisans(Öğrenci), Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Öğrenci), Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Öğrenci), Yüksek Lisans(Mezun)
Pozisyon Bilgileri
Firma Sektörü:
Bilişim
Departman:
Müşteri Hizmetleri / Çağrı Merkezi
Çalışma Şekli :
Sürekli / Tam zamanlı