Personel ve Özlük İşleri Uzmanı iş ilanı açıklaması
İş Tanımı
Görev Tanımı
• Personelin puantaj kontrolü ve maaş ödemelerinin yapılması,
• Personelin devam kontrolünün takibi,
• Ücretlendirme ve özlük işlemlerinin mevzuata uygun olarak gerçekleştirilmesi,
• Personelin iş sözleşmeleri ve yönetmelik, talimat ve prosedürlere uyumunun kontrolü ve takibinin sağlanması,
• Bordro tahakkuk işlemlerinin gerçekleştirilmesi,
• Ücret, yan haklar ve sosyal haklar ile ilgili çalışmaların sürdürülmesi,
• Personel işe giriş-işten çıkış süreçlerinin kanuna uygun ve sağlıklı yürütülmesinin sağlanması,
• Yıllık izin planlarının oluşturulması ve izinlerin takip edilmesi,
• Personel özlük işleri kapsamındaki yasal süreçlerin yürütülmesi.
Aranan Nitelikler
Aranan Nitelikler
• Üniversitelerin tercihen İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi bölümlerinden mezun,
• Personel Özlük işleri ve Bordrolama uygulamalarında en az 4 yıl deneyimli (tercihen hizmet sektöründe),
• 4857 sayılı İş Kanunu, SGK Kanunu ve mevzuata uygulama düzeyinde hakim,
• MS Office programlarını bilen ve tercihen Logo İ.K. deneyimi olan,
• Planlama ve organizasyon yeteneğine sahip,
• İletişimi ve insan ilişkileri kuvvetli,
• Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
• Analitik yönü gelişmiş ve çözüm odaklı,
• Askerlik hizmetini tamamlamış (erkek adaylar için).