İş TanımıÇağrı merkezi sektöründe öncü rol oynayan kurumumuz bünyesinde görevlendirilmek üzere
aşağıdaki niteliklere sahip Süreç Yöneticisi arıyoruz;
Genel Nitelikler
- Üniversitelerin, Mühendislik Fakültelerinden Mezun
- Sektörde min 5 yıl deneyimi bulunan,
- Kariyerine Çağrı Merkezi Sektöründe devam etmek isteyen,
- Sorumluluk sahibi, insiyatif alabilen ve çözüm odaklı çalışmayı benimsemiş,
- Mevcut kaynakları verimli şekilde kullanabilecek,
- Erkek Adaylar için askerliğini yapmış,
- İleri seviyede İngilizce bilgisine sahip,
Aranan Niteliklerİş Tanımı
- Ürün ve hizmetlerin, etkili bir proje yönetimi ile istenen, hedef, kapsam ve zamanda hayata geçirilmesini sağlamak ve proje süresince risklerin yönetimini ve müşteri iletişim ve koordinasyonunda liderlik yaparak gerekli aksiyonların ilgili ekiplerce alınmasını sağlamak,
- Proje metodolojisine uygun olarak proje organizasyonunu planlamak,
- Raporlama ve dokümantasyon için gerekli sistem ve araçları kullanarak şirket raporlamalarının doğru olmasını sağlamak,
- Kalıcı müşteriler yaratmak ile ilgili aksiyonların belirlenmesine katkı sağlamak ve bu aksiyonların gerçekleştiğini takip etmek; bu konularla ilgili ekipler ile birlikte omuz omuza çalışmak ve stratejik ortaklık yapmak,
- Müşteriler tarafından çeşitli toplantı ya da iletişim süreçlerinde paylaşılan, geleceğe ve ürünlere yönelik beklentileri ve şikayetleri doğru ekiplere ulaştırmak ve sunulan çözümlerin takibini yapmak.