Danışmanlığını yapmakta olduğumuz sektörünün öncü bankası için Çağrı Merkezi Müşteri Hizmetleri Yetkilileri aramaktayız.
- Türkiye'nin en iyi çağrı merkezinde görev yapacak;
- Üniversitelerin en az 2 yıllık önlisans eğitimi veren bölümlerinden mezun,
- Lisans 3. - 4.sınıf öğrencisi,
- 20 - 27 yaşları arasında,
- Diksiyonu düzgün,
- İletişim yeteneği güçlü,
- Çok iyi sözel ifade becerilerine ve ikna yeteneğine sahip,
- Sosyal yönü güçlü, insan ilişkilerinde başarılı,
- Satışa yatkın, telefonla satış yapabilecek,
- Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl süre ile tecilli durumda olan,