TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ VE İŞ SÜREÇLERİ Şanlıurfa Inbound Müşteri Temsilcisi (İngilizce) İş İlanı

Şanlıurfa Inbound Müşteri Temsilcisi (İngilizce) iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER

Şanlıurfa lokasyonunda, Inbound Müşteri Hizmetleri projelerinde “Müşteri Temsilcisi” olarak görevlendirilmek üzere ingilizce bilen takım arkadaşları arıyoruz. Bu pozisyonda göreve başlayacak olan kişiler, çalışma süreleri boyunca Tempo bünyesinde açılacak yeni kariyer fırsatlarına başvurma imkanına sahip olacaktır.

- En az lise mezunu,
- İyi düzeyde ingilizce okuma, yazma ve konuşma becerisine sahip,
- Esnek, vardiyalı çalışma saatlerine uyum gösterebilecek,
- 18 - 35 yaş aralığında olan,
- MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
- Takım çalışmasını seven,
- Diksiyonu düzgün,
- İletişim yeteneği güçlü,
- İkna kabiliyeti yüksek,
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 1 yıl tecili bulunan,

İŞ TANIMI

- Gelen çağrıları pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile, belirlenmiş kurallar doğrultusunda yanıtlamak,
- Müşteri taleplerine ve beklentilerine uygun çözümler bulmak,
- Gerekli durumlarda ilgili birimlere yönlendirilmesini ve takibini sağlamak.

Şanlıurfa Inbound Müşteri Temsilcisi (İngilizce) ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Şanlıurfa / Tümü
İlan Tarihi 20/03/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ VE İŞ SÜREÇLERİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi