Türkiye'nin en büyük bağımsız çağrı merkezinde Müşteri Hizmetleri sürecinde kariyer hedefleyen
* Bay / Bayan,
* 30 yaşını aşmamış,
* En az 2 yıllık yüksek okul mezunu veya açık öğretim fakültesi öğrencisi,
* Çağrı Merkezi Müşteri Hizmetlerinde kariyer hedefi olan,
* Vardiyalı çalışmanın gerektirdiği esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
* Tercihen çağrı merkezi ve/veya müşteri hizmetleri tecrübesi olan,
* Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ve/veya 2 yıl askelik sorunu yaşamayacağını belgeleyebilecek
* Takım çalışmasına uyumlu,
* Müşteri ilişkilerinde başarılı,
* Kendini geliştirmeye açık,
* Hatasız çalışmaya özen gösteren,
* MS Office programlarını ve Windows tabanlı internet uygulamalara hakim,
çalışma arkadaşları arıyoruz.
| İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü İstanbul Avrupa / Tümü |
| İlan Tarihi | 24/06/2016 |
| Cinsiyet | Belirlenemedi |
| Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
| Firma | ADK İNSAN KAYNAKLARI |
| Sektör / Bölüm / Pozisyon | Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Eleman |