Takım Lideri iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 3200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı merkezi destekli bütünleşik çözümler sunmaktadır.
ŞANLIURFA lokasyonumuzda görev almak üzere tercihen Müşteri Hizmetleri projeleri deneyimi olan 'Çağrı Merkezi Takım Lideri' aramaktayız.
Ön lisans veya üniversite mezunu
Minimum 2 yıl, en az Takım Lideri seviyesinde Çağrı Merkezi Yönetimi tecrübesine sahip
İletişimi kuvvetli, müşteri odaklı
Raporlama ve sunum becerileri yüksek
Analitik ve problem çözme becerileri gelişmiş
Zamanını verimli ve etkin yönetebilen
Sonuç odaklı, motive ve profesyonel bakış açısına sahip
İnisiyatif alma ve karar verme becerileri gelişmiş
Ekibindeki çalışan mutluluğunu ve bağlılığını tüm performans göstergeleriyle birlikte sağlayabilien
Esnek ve yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek
İyi derece MS Office programlarını kullanabilen
Seyahat engeli olmayan
Askerlik hizmetini tamamlamış
Not: Şehir dışından işe alınan yöneticilere kira yardımı ve taşınma yardımı uygulanmaktadır.
İŞ TANIMI
Yönetimi altındaki ekibin performanslarını yönetmek ve koçluk yapmak
Motivasyonun arttırılması, iş bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi için kendine bağlı çalışanlarla düzenli olarak iletişim içinde olmak.
Müşterilere belirlenen standartlar doğrultusunda kaliteli hizmet verilmesini sağlamak
Takım üyelerinin etkin ve verimli şekilde çalışmaları için gerekli müdahaleleri yaparak, müşteri hizmetlerinin günlük operasyonunun en iyi düzeyde yürütülmesini sağlamak
İş kalitesini ve verimliliği artırmak için Takım üyelerinin ihtiyaç duydukları iş, ürün ve performansla ilgili her türlü soru(n)larına destek olmak, çözüm üretmek, eğitimler vermek.
Aday Kriterleri
Tecrübe: En az 2 yıl tecrübeli adaylar
Askerlik Durumu:Yapıldı, Tecilli
Eğitim Seviyesi:Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)