ANKARA KIZILAY'DA BULUNAN OFİSİMİZE ACİL OLARAK , DİKSİYONU DÜZGÜN, İKNA KABİLİYETİ KUVVETLİ,DENEYİMLİ VEYA DENEYİMSİZ ÇAĞRI MERKEZİNDE YETİŞTİRİLMEK ÜZERE TELEFONDA ÇEŞİTLİ ÜRÜNLERİN SATIŞINI YAPABİLECEK 25_50 YAŞ ARALIĞINDA BAYAN PERSONEL ALINACAKTIR. SAĞLANAN ŞARTLAR 1300..
Genel Nitelikler En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip Müşteri ve hedef odaklı Ms Office programlarına hakim ve hızlı klavye kul..
Genel Nitelikler: • En az lise mezunu • Tercihen Çağrı Merkezinde Müşteri Temsilciliği yapmış • Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş • Müşteri ve hedef odaklı çalışabilen • Satış alanında kariyer yapmayı hedefleyen • Esnek ve yoğun çalışma temposuna..
Ankara’da faaliyet gösteren firmamıza kişisel bakım ürünleri satışı yapan, internet kullanımına hakim, Data müşterilerimizi aramada ikna edici, Ürün tanıtımı ve satışı konusunda deneyimli, Diksiyonu düzgün hitap ve konuşma kabiliyetine güvenen, Te..
En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip Müşteri ve hedef odaklı Ms Office programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektörünün Türkiye'de lider kuruluşlarından olan kurumsal müşterimiz için aşağıdaki niteliklere uygun Outbound projede görev alacak ''Müşteri Temsilcisi'' arıyoruz. Genel Nitelikler : En az lise mezunu, 19-32 yaş aralığ..
Dudullu OSB de bulunan , Fabrikamız bünyesindeki Çağrı Merkezimiz için; En az Lise mezunu, Tercihen Çağrı Merkezi sektöründe deneyimli İletişimi kuvvetli, İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek, Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyo..
Genel Nitelikler En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip Müşteri ve hedef odaklı Ms Office programlarına ..
Türkiye’nin en büyük çağrı merkezlerinden biri olan AssisTT A.Ş. bünyesinde, RİZE lokasyonumuzda, “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi' pozisyonunda çalışacak takım arkadaşları aramaktayız. Diksiyonu düzgün, En az lise mezunu, 18-35 yaşları arasında, Telefonda et..
Genel Nitelikler Sağlık sektörünün ilk çağrı merkezi olarak 10 yılı aşkın bir deneyime sahip, Alo Acıbadem Çağrı Merkezi'ne, sürekli ve yüksek kalitede hizmet sunulmasını desteklemek üzere inbound ekibimizde gelen çağrıları karşılayacak 'Çağrı Merkezi Yetkilileri' aramaktayız. ..