3İZ İnsan Kaynakları Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektörünün Türkiye'de lider kuruluşlarından olan kurumsal müşterimiz için aşağıdaki niteliklere uygun Outbound projede görev alacak ''Müşteri Temsilcisi'' arıyoruz.


Genel Nitelikler :
En az lise mezunu,
19-32 yaş aralığında olan,
MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
Takım çalışmasını seven,
Diksiyonu düzgün,
İletişim yeteneği güçlü,
İkna kabiliyeti yüksek,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 1 yıl tecili bulunan.

İş Tanımı:

Kampanyalar, ürün ve hizmetler ile ilgili müşterilerin bilgilendirilmesini sağlamak,
Satış hedefleri doğrultusunda, projelerde yer alan ürünlerin telefon ile satışını gerçekleştirmek.

Çalışma Saatleri:

Hafta içi 10:00- 19:00 Cumartesi 10:00-16:00

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Şişli
İlan Tarihi 15/06/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 19 - 32
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma 3İZ İnsan Kaynakları
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi