GENEL NİTELİKLER En az Meslek Yüksekokulu mezunu veya devam mecburiyeti olmayan öğrenci Çağrı merkezi alanında en az 1 yıl tecrübeli Takım çalışmasına yatkın, müşteri odaklılığı yüksek Dinamik, yoğun bir tempoda 7/24 vardiyalı bir sistemde çalışabilecek Erkek ada..
Genel Nitelikler En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek Telefonda etkin iletişim kurabilen Düzgün bir diksiyona ve uygun bir ses tonuna sahip Bilgisayar kullanabilen ..
Genel Nitelikler Türkiye İş Kurumu'na kayıtlı ve en az %40 engel derecesi olan, Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip Müşteri ve hedef odaklı Ms Office programlarına hakim ve ..
Arçelik A.Ş. Çağrı Merkezi Yöneticiliği Beylikdüzü kampüsünde görev alacak Müşteri Temsilcileri aranmaktadır. •Ön lisans mezunu veya açık öğretim lisans mezunu, •İstanbul Avrupa yakasında veya İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden (Gebze, Darıca dahil), •Vardiyalı çalışma e..
BORNOVA IŞIKKENT'TEKİ FERMUAR İMALATI YAPAN FİRMAMIZIN MAĞAZA BÖLÜMÜNE ÖN MUHASEBEDE ÇALIŞACAK AYNI ZAMANDA GELEN MÜŞTERİLERLE İLGİLENEBİLECEK BAYAN ELEMAN ALINACAKTIR...
Genel Nitelikler En az Lise mezunu, Tercihen benzer pozisyonda deneyim sahibi, Yoğun iş temposunda müşteri odaklı çalışabilecek, İletişim becerileri gelişmiş, Diksiyonu düzgün ve yüksek motivasyon sahibi, Özel yaşamında kesinlikle sigara kullanmayan, İstanbu..
Türkiye genelinde şirket ve zincir hizmet noktalarına Temizlik Hizmetleri, Sosyal Hizmetler, Bordroloma, Outsource Hizmetleri sunan firmamızda, Hizmetini sunduğumuz firmanın proje yönetimini yapacak, Hizmet sektöründe en az 1 yıl deneyimli, Hizmet noktaları ile şirket aras..
Şu an Ataşehir E-5 te bulunan Hukuk Büromuz, 2016 Eylül itibariyle Kartal E 5 Kuriş Plaza'ya taşınacaktır. Kurumsal Firmaların fatura ve alacak tahsilatlarının yapıldığı Hukuk Büromuza , geçmişte Hukuk bürosu tecrübesi olan telefonda tahsilat yapma becerisi olan CALL CENTER personeli alınacaktır. U..
MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ *Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip, *Müşteri memnuniyeti ve çözüm odaklı çalışmayı ilke edinen, *İletişim becerileri güçlü, *Sorun çözme yeteneği gelişmiş, *Benzer pozisyonda deneyimli,(tercihen matbaa sektöründe) *Microsoft Office pro..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektörünün Türkiye'de lider kuruluşlarından olan kurumsal müşterimiz için aşağıdaki niteliklere uygun Outbound projede görev alacak ''Müşteri Temsilcisi'' arıyoruz. Genel Nitelikler : En az lise mezunu, 19-32 yaş aralığ..