Genel Nitelikler • En az Lise mezunu, • Benzer bir pozisyonda en az 1 sene deneyimi olan, • 20-30 yaşları arasında olan, • Vardiyalı sistemde çalışabilecek, • MS Ofis programlarını çok iyi kullanabilen, • Diksiyonu düzgün, • Sözlü ve yazılı iletişim b..
Online Eğitim kurumumuzda veli ve öğrencilerimizle rutin telefon görüşmeleri yapabilecek,diksiyonu düzgün,İletişimi kuvvetli,hırslı,öğremeye ve kendisini geliştirmeye istekli,kariyer hedefleyen Bayan Elemanlar alınacaktır. FOTOĞRAFSIZ BAŞVURULAR DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR...
WEB SİTELERİNİN YAZILIM VE PROĞRAMLAMA HİZMETİNİ VEREN BİR FİRMAYIZ letişim becerileri gelişmiş , diksiyonu düzgün, Öğrenmeye ve gelişime açık Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlayabilecek Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli Müşter..
GENEL NİTELİKLER En az ön lisans tercihen lisans mezunu ve/veya açık öğretim fakültesi 3.ve 4. Sınıf öğrencisi, Çağrı Merkezi alanında en az 1 yıl telefonda satış ve/veya ikna yönetimi konusunda deneyimli, Telefonda ikna kabiliyetine ve iletişimine güvenen, Müşteri bağ..
En az lise mezunu, · 35 yaşını aşmamış, · İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet eden · Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil edilmiş · Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri gelişmiş,..
Çağrı Merkezi sektöründe faaliyet gösteren kurumsal firmamız Callus Bilgi ve İletişim Hiz. A.Ş'nin çeşitli projelerinde Müşteri Temsilcisi pozisyonunda değerlendirmek üzere takım arkadaşları aramaktayız. İlan ile ilgilenen adayların engellilik yüzdelerini ve engel duruml..
GENEL NİTELİKLER Türkiye’nin en büyük çağrı merkezlerinden biri olan AssisTT A.Ş. bünyesinde, Karaman - Ermenek lokasyonumuzda, “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" pozisyonunda çalışacak takım arkadaşları aramaktayız. Diksiyonu düzgün, En az lise mezunu, 18-35 ya..
Genel nitelikler: Çağrı merkezi sektöründe faaliyet gösteren firmamızın İstanbul lokasyonunda Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi olarak istihdam edilmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip takım arkadaşları arıyoruz. En az lise mezunu, İyi derece İngilizce bilgisi..
GENEL NİTELİKLER Türkiye’nin en büyük çağrı merkezlerinden biri olan AssisTT A.Ş. bünyesinde, Taşkent lokasyonumuzda, “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" pozisyonunda çalışacak takım arkadaşları aramaktayız. Diksiyonu düzgün, En az lise mezunu, 18-35 yaşları aras..
GENEL NİTELİKLER Türkiye’nin en büyük çağrı merkezlerinden biri olan AssisTT A.Ş. bünyesinde, Giresun lokasyonumuzda, “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" pozisyonunda çalışacak takım arkadaşları aramaktayız. Diksiyonu düzgün, En az lise mezunu, 18-35 yaşları aras..