• Üniversitelerin Haberleşme/Bilgisayar/Elektrik-Elektronik veya ilgili Mühendislik bölümlerinden mezun ya da son sınıf öğrencisi (devam zorunluluğu olmayan), • Tercihen daha önce İnternet Servis Sağlayıcıları veya Sistem Entegratörlerinde iş deneyimi olan • Tercihen broadband, ses, bakı..
Şirket / İş Tanımı As one of the largest outsourced call centers of Turkey, We provide service to more than 80 business partners in lots of different sectors from finance to telecommunication, automotive to energy with more than 4.500 personnel at 4 locations in Istanb..
Örme kumaşta tecrübeli, En az 5 yıl deneyimi olan, Tekstil firmalarında Müşteri Temsilciliği pozisyonunda görev almış, Ms Office programlarını kullanabilen, Takım çalışmasına yatkın, sistemli çalışabilen, Diksiyonu düzgün, iletişimi kuvvetli, Yoğun iş temposuna ay..
Türkiye’nin en büyük çağrı merkezlerinden biri olan AssisTT A.Ş. bünyesinde, “Müşteri Temsilcisi” pozisyonunda BURDUR lokasyonumuzda çalışacak yeni çalışma arkadaşları arıyoruz. -Diksiyonu düzgün, -En az lise mezunu, -18-35 yaşları arasında, -Teknik konularda hizm..
Türk Telekom Grup Şirketi ve çağrı merkezi sektörünün liderleri AssisTT bünyesinde, İzmir Lokasyonu THY Projesi'nde Almanca, Fransızca veya İngilizce dilini aktif kullanabilecek Full-Time veya Part-Time olarak çalışabilecek "Müşteri Temsilcisi" pozisyonu için yeni çalışma arkadaşları arıyoruz: ..
Türkiye’nin en büyük çağrı merkezlerinden biri olan AssisTT A.Ş. bünyesinde, Ordu lokasyonumuzda, “ Türk Telekom İnternet (TTNET) İnbound Müşteri Temsilcisi" pozisyonunda çalışacak takım arkadaşları aramaktayız. Diksiyonu düzgün, En az lise mezunu, 18-35 yaşları arasında,..
GENEL NİTELİKLER Türkiye’nin en büyük çağrı merkezlerinden biri olan AssisTT A.Ş. bünyesinde, Karaman lokasyonumuzda, “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" pozisyonunda çalışacak takım arkadaşları aramaktayız. Diksiyonu düzgün, En az lise mezunu, 18-35 yaşları ar..
*Vorzugsweise absolvent von Gymnasium oder einer Universität *Anpassung an eine flexible Arbeitszeiten *Effektive Kommunikation,Problemlösung und die Fähigkeit, zu überzeugen *Kundenorientiert *Fähig bei MC Office-Programme und eine schnelle Tastatur *Militärdienst für ..
GENEL NİTELİKLER - En az lise , tercihen ön lisans mezunu - Tercihen çağrı merkezi deneyimli - İletişim becerileri kuvvetli ve akıcı bir diksiyona sahip - Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek - Bir takımın parçası olarak görev ve sorumluluk alabilecek..
12 Yıldır Bilişim Sektöründe hizmet veren Google'nin iş ortağı Acarnet Bilişim Teknolojiler'ne uzun vadeli düşünen kendini bu pozisyonda geliştirmek isteyen ve bu pozisyonunda kariyer hedefleyen takım arkadaşı aranmaktadır. -Tercihen Telefonda tahsilat yapmış, -Telefonda iletişim ..