Müşteri Temsilcisi İş İlanları

Pozisyon: Müşteri Temsilcisi
İzmir / Buca Competence Call Center

CCC ist eines der führenden Unternehmen für professionelle Customer Care Dienstleistungen in Europa. Mehr als 5.000 Service Professionals bieten an 17 Standorten in 8 Ländern internationale Kundenservice-Lösungen auf höchstem Niveau. Wir suchen für unseren Standort Izmir ab sofort eine..

İstanbul Anadolu / Tümü Byk Call Center

FİRMAMIZ BÜNYESİNDE; YETİŞTİRİLMEK ÜZERE CALL CENTER TELE SATIŞ EKİBİMİZE SEKTÖRÜNDE KARİYER HEDEFİ OLAN GENÇ, DİNAMİK BİR EKİBİN PARÇASI OLARAK MÜŞTERİLERİMİZE YÜKSEK KALİTE STANDARTLARINDA MEMNUNİYET YARATARAK SATIŞ GERÇEKLEŞTİREBİLECEK YENİ EKİP ARKADAŞLARI ARIYORUZ. ..

İstanbul Anadolu / Tümü Happy İnsan Kaynakları

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Deneyimli/Deneyimsiz Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. Genel Nitelikler: -En az lise mezunu, -18-35 yaş aralığında olan, -MS Office ve genel bilgisayar ku..

İstanbul Avrupa / Şişli TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ VE İŞ SÜREÇLERİ

Genel Nitelikler Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 2200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı..

İstanbul Anadolu / Pendik Tatlı Meyve

En az Lise mezunu Tercihen Çağrı Merkezi tecrübesi olan Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlayabilecek Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli Müşteri odaklı bakış açısına sahip Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas ..

İstanbul Anadolu / Maltepe TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ VE İŞ SÜREÇLERİ

GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 2200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..

İstanbul Anadolu / Maltepe 3İZ İnsan Kaynakları

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektörünün Türkiye'de lider kuruluşlarından olan kurumsal müşterimiz için Telekomünikasyon projesinde görev alacak aşağıdaki niteliklere uygun İstanbul ya da Ankara lokasyonlarından birinde görev almak üzere '' Müşteri Temsilcisi'' adayları aramaktayız..

GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 2200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..

GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 2200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..

GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 2200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..