GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 1500 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..
GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 1500 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..
• MS Office programlarına hakim • Gelişime ve yeniliğe açık • İletişim yeteneği gelişmiş • Ekip çalışmasına yatkın • Müşteri ve sonuç odaklı çalışabilecek • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek • Askerlik hizmetini tamamlamış • 35 yaşını aşmamış..
Kendinizi enerji dolu ve genç hissediyorsanız, Finansbank Çağrı Merkezi’nde çalışmaya ne dersiniz? 2011 Yılında strateji ve liderlikten, insan kaynakları ve gelişim yönetimine kadar 7 ayrı kriterde En İyi Çağrı Merkezi* seçilen Finansbank Çağrı Merkezi’nde, telefonda müşterilerimizin ta..
Şirket / İş Tanımı Finansbank’ta sizi neler bekliyor? Finansbank olarak çalışan memnuniyetinin bir kurum için en önemli değer olduğuna inanıyoruz. Kariyer yolculuğunda size destek olmak için İnsan Kaynakları uygulamalarını beklentilerinize göre oluşturuyoruz. Bu kapsamda; ..
FİRMAMIZIN IML BÖLÜMÜNE (In Mould Labeling) *MATBAACILIK SEKTÖRÜNDE DENEYİMLİ *ÜNİVERSİTE MEZUNU, *TERCİHEN YABANCI DİL BİLEN, *BAY-BAYAN ÇALIŞMA ARKADAŞLARI ARANMAKTADIR. (YÜKSEK MAAŞ)..
Aranan Nitelikler İletişimi kuvvetli, pazarlama Call Center alanında tecrübe sahibi, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek, güleryüzlü, dinamik ve takım çalışmasına yatkın, telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün, satış konusunda tecrübe ve kabiliyeti olan bay, bayan perso..
GENEL NİTELİKLER Sigorta Teknik Belgesi ( SEGEM ) sahibi, Microsoft Office programlarına hakim, Sigorta ekranlarını etkin kullanabilen, Dikkatli,takipte başarılı, Ekip çalışmasına yatkın, İkna kabiliyeti ve iletişim becerileri güçlü, En az 2 yıl tecr..
Genel nitelikler: Türkiye'nin lider internet servis sağlayıcısı olan Türk Telekom'un Yetkili Kurumsal Satış Kanalı İstanbul Fatih / Eminönü şubesinde büyütülmekte olan Call Center ekibine uzun vadeli çalışacak Müşteri Temsilcisi ve Satış Destek olarak çalışacak Takım Arkadaşı aramaktayız...
Sigara bırakma merkezimize satış temsilcisi arıyoruz. Diksiyonu düzgün ikna kabiliyeti olan en az lise mezunu, tercihen satış deneyimi olan bayan personel arıyoruz. Sabit maaş + prim + yol + yemek..