GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 3200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..
Genel Nitelikler: Benzer ve zincir restoranlarda aşçı veya aşçı yardımcısı olarak çalışmış, Hijyen kurallarına dikkat eden, temiz ve titiz, Dış görünümüne özen gösteren ve kişisel bakımına önem veren, İşini severek yapan, güleryüzlü, 18-30 yaş aralığında AV..
İhale sektöründe faaliyet gösteren firmamızın İstanbul Pendik'teki Genel Merkezi'nde, Elektrik,Teknik Hırdavat,Altyapı ve Tesisat Proje Birimlerimizde yetiştirilmek / görevlendirilmek üzere; Dosya,maliyet ,teklif ve sipariş yönünden etkin rol üstlenecek, Office progra..
Beykoz'da bulunan GENEL MÜDÜRLÜK projemiz için Güvenlik Vardiya Amir'i alınacaktır. ARANAN NİTELİKLER : - Özel güvenlik kimlik kartı sahibi, - İletişim becerileri gelişmiş, Prezentabl, - Müşteri odaklı çalışmayı ilke edinmiş, - Bay ÇALIŞMA KOŞ..
12 SAAT 2 VARDİYA ve MESAİ çalışabilecek güvenlik personelleri arıyoruz; Sağlık ve sabıka problemi olmayan, Askerlik ilişiği olmayan veya tecil süresi fazla olan, Boy ve kilo orantılı,diksiyonu düzgün, SAMANDIRA - ATAŞEHİR - GEBZE - ŞEKERPINAR - ORHANLI - İZMİT..
53 ülkede 544.000 çalışanı ile, 'Entegre Tesis Yönetimi, Temizlik, Güvenlik, Destek Hizmetler, Teknik Hizmetler, Yemek Üretimi, Bitki, Bahçe Bakım, Haşere Kontrol, 28.000 çalışanı ile dev kurumların ve şirketlerin aralarında bulunduğu 4000 den fazla müşteriye 5000 noktada hizmet veren..
Kurumsal Firmamızda çalışacak; • Meslek Lisesi veya Meslek Yüksek Okulu mezunu, • CNC sac büküme tezgahında en az 1 yıl deneyimli (Tercihen LVD,trumpf), • Teknik resim okuma bilgisi olan, • Vardiyalı çalışmaya uyabilecek, • Askerliğini yapmış, • İstanbul/An..
Şirket / İş Tanımı Enpara.com, Finansbank'ın sunduğu, Türkiye'nin ilk ve tek dijital bankacılık hizmetidir. Standart bankacılık uygulamalarından farklı olarak Enpara.com'da fiziksel şubeler yerine internet bankacılığı, mobil bankacılık, telefon bankacılığı ve ATM’ler var. Eğer siz de ge..
Kendinizi enerji dolu ve genç hissediyorsanız, Finansbank Çağrı Merkezi’nde çalışmaya ne dersiniz? 2011 Yılında strateji ve liderlikten, insan kaynakları ve gelişim yönetimine kadar 7 ayrı kriterde En İyi Çağrı Merkezi* seçilen Finansbank Çağrı Merkezi’nde, telefonda müşterilerimizin ta..