anışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektörünün Türkiye'de lider kuruluşlarından olan kurumsal müşterimiz için aşağıdaki niteliklere uygun Urfa ya da Afyon lokasyonlarından birinde görev almak üzere '' Müşteri Temsilcisi'' adayları aramaktayız. GENEL NİTELİKLER : ..
Şirket / İş Tanımı Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz... Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak, 4.500'in üzerindeki çalışanımızla, İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda 80’den fazla iş ortağımıza, ..
Genel Nitelikler Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 2200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı..
GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 2200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..
GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 1500 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..
Genel Nitelikler En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip Müşteri ve hedef odaklı Ms Office programlarına ..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektörünün Türkiye'de lider kuruluşlarından olan kurumsal müşterimiz için aşağıdaki niteliklere uygun Urfa ya da Afyon lokasyonlarından birinde görev almak üzere '' Müşteri Temsilcisi'' adayları aramaktayız. GENEL NİTELİKLER : ..
Şirket / İş Tanımı Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz... Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak, 4.500'in üzerindeki çalışanımızla, İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda 80’den fazla iş ortağımıza, ..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektörünün Türkiye'de lider kuruluşlarından olan kurumsal müşterimiz için aşağıdaki niteliklere uygun Urfa ya da Afyon lokasyonlarından birinde görev almak üzere '' Müşteri Temsilcisi'' adayları aramaktayız. GENEL NİTELİKLER : ..
Şirket / İş Tanımı Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz... Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak, 4.500'in üzerindeki çalışanımızla, İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda 80’den fazla iş ortağımıza, ..