GENEL NİTELİKLER Şanlıurfa lokasyonumuzda görev almak üzere tercihen Müşteri Hizmetleri projeleri deneyimi olan 'Çağrı Merkezi Takım Lideri' aramaktayız. Ön lisans veya üniversite mezunu Minimum 2 yıl, en az Takım Lideri seviyesinde Çağrı Merkezi Yönetimi tecrübesin..
GENEL NİTELİKLER Şanlıurfa lokasyonumuzda görev almak üzere tercihen Müşteri Hizmetleri projeleri deneyimi olan 'Çağrı Merkezi Takım Lideri' aramaktayız. Ön lisans veya üniversite mezunu Minimum 2 yıl, en az Takım Lideri seviyesinde Çağrı Merkezi Yönetimi tecrübesine sahip..
ŞANLIURFA lokasyonumuzda görev almak üzere tercihen Müşteri Hizmetleri projeleri deneyimi olan 'Çağrı Merkezi Takım Lideri' aramaktayız. Ön lisans veya üniversite mezunu Minimum 2 yıl, en az Takım Lideri seviyesinde Çağrı Merkezi Yönetimi tecrübesine sahip İletişimi kuvvet..
GENEL NİTELİKLER Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001 yılından beri yaklaşık 3200 kişilik ekibi ile çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalar..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz çağrı merkezi alanında faaliyet gösteren yabancı ortaklı kurumsal müşterimizin Şanlıurfa lokasyonunda görevlendirilmek üzere "Çağrı Merkezi Takım Lideri" arıyoruz. Genel Nitelikler: - Ön lisans veya üniversite mezunu, - En az 2 yıl Ta..