3İZ İnsan Kaynakları Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Afyon / Şanlıurfa / Kütahya İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Afyon / Şanlıurfa / Kütahya iş ilanı açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektörünün Türkiye'de lider kuruluşlarından olan kurumsal müşterimiz için aşağıdaki niteliklere uygun Urfa ya da Afyon lokasyonlarından birinde görev almak üzere '' Müşteri Temsilcisi'' adayları aramaktayız.

GENEL NİTELİKLER :

- En az lise mezunu,
- Esnek, vardiyalı çalışma saatlerine uyum gösterebilecek,
- 19-40 yaş aralığında olan,
- MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
- Takım çalışmasını seven,
- Diksiyonu düzgün,
- İletişim yeteneği güçlü,
- İkna kabiliyeti yüksek,
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 2 yıl tecili bulunan,

İş Tanımı:


- Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile, belirlenmiş kurallar doğrultusunda müşteriye bilgi vermek,
- Müşteri taleplerine ve beklentilerine uygun çözümler bulmak,
- Gerekli durumlarda ilgili birimlere yönlendirilmesini ve takibini sağlamak.




3İZ DANIŞMANLIK İNSAN KAYNAKLARI; Türkiye İş Kurumu’nun 11.06.2016 tarih ve 870 numaralı izin belgesi ile faaliyet göstermektedir.

Urfa Yetkili: Yeliz Hanım 0544 544 5110
Afyon Yetkili: Esra Hanım 0533 272 7864

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Afyon / Şanlıurfa / Kütahya ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Şanlıurfa / Tümü
Afyon / Tümü
İlan Tarihi 26/10/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 40
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma 3İZ İnsan Kaynakları
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Müşteri Hiz / Müşteri Temsilcisi