İş TanımıÇağrı Merkezimize gelen çağrıları standartlara uygun cevaplamak; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetini sağlamak.
Aranan Nitelikler
- En az Ortaokul Mezunu, tercihen Lise, MYO veya üniversite mezunu
- Windows ve Office programlarına hakim, iyi seviyede bilgisayar kullanabilen
- Telefonda etkili iletişim kurabilen
- Düzgün bir diksiyona ve uygun bir ses tonuna sahip
- İkna ve analiz yeteneğine sahip
- İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen
- İç motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda başarılı
- Sabırlı, öğrenmeye açık ve müşteri odaklı
- Şanlıurfa ilinde ikamet eden ya da edebilecek
- Türkiye İş Kurumu'na kayıtlı ve en az %40 engel derecesi olan
Pozisyon ile ilgilenen adayların önyazılarında, engellerini ve engel derecelerini açık olarak belirtmelerini önemle rica ederizle rica ederiz