Turkcell Global Bilgi ALMANCA BİLEN ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ İş İlanı

ALMANCA BİLEN ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Kurumsal müşteri adına gelen çağrıları standartlara uygun cevaplamak; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlamak.

Aranan Nitelikler
  • En az Lise mezunu tercihen Önlisans, Lisans mezunu
  • Anadil düzeyinde Almanca konuşabilen
  • 7/24 vardiyalı çalışabilecek
  • Tercihen Çağrı Merkezinde Müşteri Temsilciliği tecrübesi olan
  • Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş
  • Müşteri odaklı
  • Problem çözme becerisi gelişmiş
  • Ms ofis programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl süre ile tecilli durumda olan

ALMANCA BİLEN ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Turkcell Global Bilgi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Sağlık / Uzman