Turkcell Global Bilgi Çağrı Merkezi Engelli Müşteri Temsilcisi-Diyarbakır İş İlanı

Çağrı Merkezi Engelli Müşteri Temsilcisi-Diyarbakır iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • En az lise mezunu
  • Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş
  • Müşteri odaklı
  • Problem çözme becerisi gelişmiş
  • Ms ofis programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
  • İç motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas
  • Türkiye İş Kurumu' na kayıtlı ve en az % 40 engel derecesi olan
  • Pozisyon ile ilgilenen adayların önyazılarında, engellerini ve engel derecelerini açık olarak belirtmelerini önemle rica ederiz.

Aranan Nitelikler
  •  Çağrı Merkezimize gelen  çağrıları standartlara uygun cevaplamak; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetini sağlamak

             Görev Yeri Diyarbakır'dır
 


Çağrı Merkezi Engelli Müşteri Temsilcisi-Diyarbakır ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Diyarbakır / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Turkcell Global Bilgi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Halkla İlişkiler / Uzman