İş Tanımı - Çağrı Merkezinde, 7/24 Eğitim ve öğretim hakkında vatandaşlarımızdan gelen soru, ihbar, öneri, talep ve şikayetlerin standartlara uygun cevaplamak; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle memnuniyeti sağlamak
Aranan Nitelikler - En az Lise mezunu, tercihen MYO/ üniversite mezunu
- Tercihen çağrı merkezi sektöründe deneyim sahibi
- Telefonda etkili iletişim kurabilen
- Düzgün bir diksiyona ve uygun bir ses tonuna sahip
- İyi seviyede bilgisayar kullanabilen (Windows ve Ofis Programlarına hakim)
- Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilen
- İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen
- Sabırlı, öğrenmeye açık ve müşteri odaklı
- Van Erciş ilinde ikamet eden ya da edebilecek
Türkiye İş Kurumu'na kayıtlı ve en az %40 engel derecesi olan,
Pozisyon ile ilgilenen adayların önyazılarında, engellerini ve engel derecelerini açık olarak belirtmelerini önemle rica ederiz