CMC - Customer Management Center Çağrı Merkezi Inbound Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Inbound Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz...

Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak,
4.500'in üzerindeki çalışanımızla,
İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda
80’den fazla iş ortağımıza,
Finanstan telekomünikasyona, otomotivden enerjiye kadar birçok farklı sektörde hizmet sunmaktayız.
2000 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki deneyimimiz, bilgi birikimimiz ve tecrübemizle hizmetinizdeyiz.
CMC’nin %100 hissesine sahip olan Uluslararası Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş.’nin nihai %100 hissedarı İngiltere merkezli bir özel sermaye (private equity) yatırımcısı olan Mid Europa Partners’dır (“Mid Europa”).
Mid Europa, kuruluşundan beri topladığı ve yönettiği yaklaşık 4.2 milyar Euro fonla, Orta ve Doğu Avrupa ve Türkiye’deki büyüyen pazarlara odaklanan, gelişen ve lider konumundaki özel şirketlere yatırım yapan bir gruptur. 1999’da kurulan Mid Europa, Londra, İstanbul, Budapeşte ve Varşova’daki ofisleriyle bölgede özel sermaye yatırımcılarının öncülerindendir ve bugüne kadar çeşitli sektörlerde, Türkiye dahil 18 ülkede 31 yatırım gerçekleştirmiştir.

Görev Tanımı

Çağrı merkezimiz bünyesinde hizmet verdiğimiz inbound operasyonumuz içinde yer alacak ,şikayet yönetimi ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışacak müşteri temsilcileri arıyoruz.


Aranan Nitelikler

En az lise mezunu,
7/24 vardiyalı çalışma sisteminin gerektirdiği esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip,
İnsan ilişkileri kuvvetli,
Müşteri memnuniyeti ve çözüm odaklı çalışmayı ilke edinen,
Pozitif, iletişim yetkinliği yüksek, ekip çalışmasına yatkın,
Temel PC, internet ve MS Office programları kullanım bilgisine sahip,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli.


Çağrı Merkezi Inbound Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma CMC - Customer Management Center
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Eleman