Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz...
Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak,
4.500'in üzerindeki çalışanımızla,
İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda
80’den fazla iş ortağımıza,
Finanstan telekomünikasyona, otomotivden enerjiye kadar birçok farklı sektörde hizmet sunmaktayız.
2000 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki deneyimimiz, bilgi birikimimiz ve tecrübemizle hizmetinizdeyiz.
CMC’nin %100 hissesine sahip olan Uluslararası Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş.’nin nihai %100 hissedarı İngiltere merkezli bir özel sermaye (private equity) yatırımcısı olan Mid Europa Partners’dır (“Mid Europa”).
Mid Europa, kuruluşundan beri topladığı ve yönettiği yaklaşık 4.2 milyar Euro fonla, Orta ve Doğu Avrupa ve Türkiye’deki büyüyen pazarlara odaklanan, gelişen ve lider konumundaki özel şirketlere yatırım yapan bir gruptur. 1999’da kurulan Mid Europa, Londra, İstanbul, Budapeşte ve Varşova’daki ofisleriyle bölgede özel sermaye yatırımcılarının öncülerindendir ve bugüne kadar çeşitli sektörlerde, Türkiye dahil 18 ülkede 31 yatırım gerçekleştirmiştir.
Görev Tanımı
Personelin puantaj kontrolü ve maaş ödemelerinin yapılması,
Personelin devam kontrolünün takibi,
Ücretlendirme ve özlük işlemlerinin mevzuata uygun olarak gerçekleştirilmesi,
Personelin iş sözleşmeleri ve yönetmelik, talimat ve prosedürlere uyumunun kontrolü ve takibinin sağlanması,
Bordro tahakkuk işlemlerinin gerçekleştirilmesi,
Ücret, yan haklar ve sosyal haklar ile ilgili çalışmaların sürdürülmesi,
Personel işe giriş-işten çıkış süreçlerinin kanuna uygun ve sağlıklı yürütülmesinin sağlanması,
Yıllık izin planlarının oluşturulması ve izinlerin takip edilmesi,
Personel özlük işleri kapsamındaki yasal süreçlerin yürütülmesi.
Üniversitelerin tercihen İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi bölümlerinden mezun,
Personel Özlük işleri ve Bordrolama uygulamalarında en az 4 yıl deneyimli (tercihen hizmet sektöründe),
4857 sayılı İş Kanunu, SGK Kanunu ve mevzuata uygulama düzeyinde hakim,
MS Office programlarını bilen ve tercihen Logo İ.K. deneyimi olan,
Planlama ve organizasyon yeteneğine sahip,
İletişimi ve insan ilişkileri kuvvetli,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
Analitik yönü gelişmiş ve çözüm odaklı,
Askerlik hizmetini tamamlamış (erkek adaylar için).
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | CMC - Customer Management Center |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / İnsan Kaynakları / Uzman |