Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz...
Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak,
4.500'in üzerindeki çalışanımızla,
İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda
80’den fazla iş ortağımıza,
Finanstan telekomünikasyona, otomotivden enerjiye kadar birçok farklı sektörde hizmet sunmaktayız.
2000 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki deneyimimiz, bilgi birikimimiz ve tecrübemizle hizmetinizdeyiz.
CMC’nin %100 hissesine sahip olan Uluslararası Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş.’nin nihai %100 hissedarı İngiltere merkezli bir özel sermaye (private equity) yatırımcısı olan Mid Europa Partners’dır (“Mid Europa”).
Mid Europa, kuruluşundan beri topladığı ve yönettiği yaklaşık 4.2 milyar Euro fonla, Orta ve Doğu Avrupa ve Türkiye’deki büyüyen pazarlara odaklanan, gelişen ve lider konumundaki özel şirketlere yatırım yapan bir gruptur. 1999’da kurulan Mid Europa, Londra, İstanbul, Budapeşte ve Varşova’daki ofisleriyle bölgede özel sermaye yatırımcılarının öncülerindendir ve bugüne kadar çeşitli sektörlerde, Türkiye dahil 18 ülkede 31 yatırım gerçekleştirmiştir.
Görev Tanımı
27001 Bilgi Güvenliği Yönetimi kapsamında eğitim vermek, sınav oluşturmak,
Teknik ve yetkinlik eğitimlere ait eğitim sunumları hazırlamak
Eğitim ihtiyaç analizi yaparak uygun eğitimlerin verilmesini/düzenlenmesini sağlamak
İşe yeni başlayan çalışanlar için ara değerlendirme sürecini uygulamak ve takibini yapmak,
Yıllık ve aylık eğitim planlarını oluşturmak ve takibini yapmak,
Yıllık ve aylık eğitim raporlarını yapmak,
Proje performans ve ölçümleme sınavları hazırlamak ve raporlamak,
Kalite Yönetimi biriminden elde edilecek veriler neticesinde proje özelinde eğitimler düzenlemek
Kurumsal müşteri eğitim taleplerini karşılamak,
Proje teknik eğitim sunumları hazırlamak,
Takım lideri yetiştirme programı sürecini yönetmek,
Eğitim ihtiyacına yönelik firma araştırması ve görüşmesi yapmak
Eğitim ile ilgili diğer tüm operasyonel işlere destek vermek
Üniversitelerin, ilgili bölümlerinden mezun (İktisadi ve İdari Bilimler, Psikoloji, Sosyoloji vb. )
Eğitim ve Gelişim alanında en az 3-5 yıl deneyimli,
Müşteri İlişkileri Yönetimi , Koçluk Becerileri, Telefonda Etkin İletişim, Telefonda Satış ve İkna Teknikleri, Diksiyon ve etkili konuşma, Zor müşterilerle başa çıkma ve Stres yönetimi gibi temel yetkinlik eğitimlerini iyi düzeyde veriyor olmak ( kendi sunumlarını hazırlayabilmek tercih sebebidir)
Eğitim ihtiyacı analizi, eğitim ve gelişim programı tasarlama ve uygulama konusunda deneyimli,
İnsan davranışı, bireysel farklılıklar, kişilik, ilgi, öğrenme, motivasyon, şirket kültürü vb. konularda bilgi sahibi,
Tercihen İngilizce bilen,
Microsoft Office uygulamalarına özellikle PowerPoint’e ve Excel’e hakim,