Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz...
Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak,
4.500'in üzerindeki çalışanımızla,
İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda
80’den fazla iş ortağımıza,
Finanstan telekomünikasyona, otomotivden enerjiye kadar birçok farklı sektörde hizmet sunmaktayız.
2000 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki deneyimimiz, bilgi birikimimiz ve tecrübemizle hizmetinizdeyiz.
CMC’nin %100 hissesine sahip olan Uluslararası Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş.’nin nihai %100 hissedarı İngiltere merkezli bir özel sermaye (private equity) yatırımcısı olan Mid Europa Partners’dır (“Mid Europa”).
Mid Europa, kuruluşundan beri topladığı ve yönettiği yaklaşık 4.2 milyar Euro fonla, Orta ve Doğu Avrupa ve Türkiye’deki büyüyen pazarlara odaklanan, gelişen ve lider konumundaki özel şirketlere yatırım yapan bir gruptur. 1999’da kurulan Mid Europa, Londra, İstanbul, Budapeşte ve Varşova’daki ofisleriyle bölgede özel sermaye yatırımcılarının öncülerindendir ve bugüne kadar çeşitli sektörlerde, Türkiye dahil 18 ülkede 31 yatırım gerçekleştirmiştir.
7/24 Vardiya düzenine uyum sağlayabilen,
En az lise mezunu,
18-32 yaş arası,
Ms Office programlarını kullanabilen,
Müşteri İlişkileri konusunda deneyimli,
Yaratıcı fikirler üretebilme sunum hazırlayabilme yeteneğine sahip,
İnternet mecrası ve sosyal ağlar hakkında bilgi sahibi ve hesapları bulunan,
Sosyal ağlar hakkında sürekli araştırma yapan yenilikleri takip eden,
Yazılı ve sözlü iletişimde başarılı,
Çağrı,e-mail,sosyal medya,webchat yönetimi yapabilecek,
Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya 2 yıl tecilli.
Yetkinlik Bazlı Nitelikler:
Yaratıcı uygulama ve içerik fikirleri hazırlayacak derecede kreatif yönü olan,
Meraklı, hızlı, dikkatli, dinamik, sistemli ve planlı çalışabilen,
Zaman tanımlı işlerde ve araştırma isteyen konularda hızlı aksiyon alabilen ve uygulayabilen,
Strese dayanıklı olan.
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | CMC - Customer Management Center |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Reklam / Ofis Elemanı |