EKO Contact Center Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye'nin köklü gruplarından olan grubumuzun, Çağrı Merkezi Yönetimi alanında faaliyet gösteren şirketinde, Inbound ve Outbound projelerinde görev almak üzere,

 


Aranan Nitelikler

* Lise, tercihen üniversite mezunu, 
* 18-50 yaşları arasında,
* Diksiyonu düzgün,
* Tam zamanlı çalışabilecek,
* Vardiyalı çalışma sistemine uyum gösterebilecek,
* Anadolu yakasında ikamet eden,
* Kurumsal bir organizasyonda kariyer hedefi olan,
* Müşteri odaklı düşünebilen,
* Telefonda ikna becerileri gelişmiş ve çözüm odaklı
* Dinamik, hızlı, gelişimci ortamlarda çalışmaktan keyif alan

çalışma arkadaşları aramaktayız.


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma EKO Contact Center
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Operasyon / Danışman