Türkiye'nin köklü gruplarından olan, Çağrı Merkezi alanında faliyet gösteren ve organizasyon yapısını hızla büyüten şirketimizin teknoloji departmanına katılmak üzere;
*Mevcut uygulamaları anlamak, analiz etmek, öğrenmek, optimize etmek ve isteklere göre geliştirmek,
*Geliştirilen yazılımın ön testlerini yapmak ve test birimine aktarmak,
*Veri sorgulama taleplerini karşılamak,
*Gerektiğinde müşterilerimize destek vermek ve lokasyonda sorunlara müdahele etmek ve destek olmak
Alanlarında yetiştirilmek üzere,
*Tercihen Delphi 7, XE6, XE7 IDE üzerinde delphi geliştirme diline ilgi duyan ve bu alanda kendisini geliştirmek isteyen,
* Tercihen Devex, TMS, Fastreport komponentlerini kullanabilen.XML, SOAP, JSON ve Web Service'ler konusunda bilgisi olan, ve bu alanda kendisini geliştirmek isteyen,
* Üniversitelerin ilgili mühendislik bölümlerinde öğrenime devam eden
*Kendini mesleki anlamda geliştirmek isteyen
*Takım çalışması, problem çözme ve analitik düşünme yetkinliklerine sahip
*İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden
*Sorunların etrafından dolaşmak yerine çözmek için uğraşan,
*Kendini geliştirmek için araştıran, öğrenen ve yeniliklere adapte olabilen,
*Okuduğunu anlayabilecek seviyede İngilizce bilen,
*Analitik düşünme ve hızlı çözüm geliştirme yeteneğine sahip,
*Sorumluluk sahibi, proaktif ve sonuç odaklı yaklaşımla çalıştığı işleri baştan sona takip ederek tamamlayan,
Yetiştirilmek üzere takım arkadaşı aramaktayız.
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | EKO Contact Center |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Lojistik / Eleman |