EKO Contact Center Engelli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Engelli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye'nin köklü gruplarından olan grubumuzun, Çağrı Merkezi Yönetimi alanında faaliyet gösteren şirketinde, Inbound ve Outbound projelerinde görev almak üzere,


Aranan Nitelikler

Aranan Nitelikler

* Lise, tercihen üniversite mezunu, 

* 18-50 yaşları arasında,

* Diksiyonu düzgün,

* Tam zamanlı çalışabilecek,

* Anadolu yakasında ikamet eden,(Kadıköy, Maltepe, Kartal, Pendik, Ataşehir, Ümraniye)

* Müşteri odaklı düşünebilen,

* Dinamik, hızlı, gelişimci ortamlarda çalışmaktan keyif alan

çalışma arkadaşları aramaktayız.


Engelli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 16/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma EKO Contact Center
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Eleman