İş TanımıTürkiye'nin köklü gruplarından olan grubumuzun, Çağrı Merkezi Yönetimi alanında faaliyet gösteren şirketinde, Takım Lideri olarak görevlendirilmek üzere,
İş tanımı
- Kendisine bağlı olan ekibin koordinasyonu ve iş planlamasını gerçekleştirip belirlenen hedeflere ulaşmasını sağlayabilecek,
- İş sürekliliğini kesintiye uğratabilecek olayların kontrol altına alınmasına yönelik önlemleri alabilecek
- Ekibinin günlük ve aylık performans değerlendirmelerini gerçekleştirip, ekibine yönelik gelişim planlarını yaparak bireysel ve mesleki gelişimlerini sağlayacak, ekibine koçluk yapacak
- Ekibinin verimli çalışması için gerekli ortamı ve araçlarını sağlayacak
- Kendisine bağlı ekiplerin performanslarını haftalık ve aylık olarak raporlayabilecek
Aranan NiteliklerGenel Nitelikler
- Dinamik ortamları seven, motivasyonu yüksek, Analitik, başarı ve çözüm odaklı,
- Üniversitelerin ön lisans veya lisans bölümlerinden mezun,
- Çağrı Merkezi dinamiklerine hakim
- Çağrı Merkezi hizmeti alanında en az 2 yıl Takım Lideri olarak çalışmış olan,
- Müşteri odaklı ve analitik bakış açısına sahip,
- Hızlı problem çözebilen,
- Sözlü ve yazılı iletişim, raporlama becerileri gelişmiş
- Takım çalışmasına yatkın ve koçluk becerisi gelişmiş,
- Dinamik, yoğun tempoya ayak uydurabilecek,
- Vardiyalı sistemde çalışabilecek,
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış.
Çalışma arkadaşları aramaktayız.