EKO Contact Center Çağrı Merkezi Takım Lideri İş İlanı

Çağrı Merkezi Takım Lideri iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye'nin köklü gruplarından olan grubumuzun, Çağrı Merkezi Yönetimi alanında faaliyet gösteren şirketinde, Takım Lideri olarak görevlendirilmek üzere,

 

İş tanımı

  • Kendisine bağlı olan ekibin koordinasyonu ve iş planlamasını gerçekleştirip belirlenen hedeflere ulaşmasını sağlayabilecek,
  • İş sürekliliğini kesintiye uğratabilecek olayların kontrol altına alınmasına yönelik önlemleri alabilecek
  • Ekibinin  günlük ve aylık performans değerlendirmelerini gerçekleştirip, ekibine yönelik gelişim planlarını yaparak bireysel ve mesleki gelişimlerini sağlayacak, ekibine koçluk yapacak
  • Ekibinin verimli çalışması için gerekli ortamı ve araçlarını sağlayacak
  • Kendisine bağlı ekiplerin performanslarını haftalık ve aylık olarak raporlayabilecek

Aranan Nitelikler

Genel Nitelikler

  • Dinamik ortamları seven, motivasyonu yüksek, Analitik, başarı ve çözüm odaklı,
  • Üniversitelerin ön lisans veya lisans bölümlerinden mezun,
  • Çağrı Merkezi dinamiklerine hakim
  • Çağrı Merkezi hizmeti alanında en az 2 yıl Takım Lideri olarak çalışmış olan,
  • Müşteri odaklı ve analitik bakış açısına sahip,
  • Hızlı problem çözebilen,
  • Sözlü ve yazılı iletişim, raporlama becerileri gelişmiş
  • Takım çalışmasına yatkın ve koçluk becerisi gelişmiş,
  • Dinamik, yoğun tempoya ayak uydurabilecek,
  • Vardiyalı sistemde çalışabilecek,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış.

 

Çalışma arkadaşları aramaktayız.


Çağrı Merkezi Takım Lideri ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma EKO Contact Center
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Şef-Amir