PractiCall Solutions Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Uluslararası ve yerli markalara outsource hizmet veren çağrı merkezi firmamıza, müşteri talep ve şikayetlerini yönetebilecek, müşteri memnuniyetini ilke edinmiş ve Çağrı Merkezinde kariyer hedefi olan takım arkadaşları arıyoruz.

Yenilikçi ve yaratıcı çağrı merkezi hizmetlerimizle müşteri odaklı çözümler sunduğumuz firmalar arasında; Tchibo, Kırçiçeği, Little Caesars, Tesbihane gibi markaların müşteri hizmetleri ve sipariş hatları yer almaktadır. PractiCall Solutions Çağrı Merkezi Derneği üyesidir.


Aranan Nitelikler

 

  • Lise , Yüksekokul veya Üniversite mezunu,
  • İletişim yeteneği kuvvetli,
  • Ekip çalışmasını önemseyen, takım oyuncusu,
  • Tercihen call center deneyimi olan,
  • Diksiyonu düzgün,
  • Müşteri memnuniyetini ilke edinmiş hizmet anlayışına sahip,
  • Sabırlı , yoğun çalışma ortamı ve stres altında çalışabilen,
  • Vardiyalı çalışabilen, esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilen,
  • Çalıştığı kuruma bağlı , sorumluluk sahibi,
  • Çağrı Merkezi alanında kariyer hedefleyen,
  • Profesyonel çalışma ortamının gerektirdiği etik değerlere bağlı,
  • PC , MS Office programları ve interneti aktif kullanan,
  • 18-35 yaş aralığında,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 2 yıl tecilli,
  • Üst Bostancı’da yer alan ofisimize ulaşım sorunu olmayan takım arkadaşları arıyoruz.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma PractiCall Solutions
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Uzman