PractiCall Solutions Kimdir?
Uluslararası ve yerli markalara outsource hizmet veren çağrı merkezi firmasıyız.
Yenilikçi ve yaratıcı çağrı merkezi hizmetlerimizle müşteri odaklı çözümler sunuyoruz.
Projelerimiz arasında Tchibo , Kırçiçeği Restoranları , Tesbihane , Little Caesars Pizza , Papa Johns Pizza , Faruk Güllüoğlu gibi firmaların müşteri hizmetleri ve sipariş hatları yer almaktadır. PractiCall Solutions Çağrı Merkezi Derneği üyesidir.
Inbound ve outbound hizmet verdiğimiz projelere liderlik yapacak, ekipleri hedeflere koşturacak takım arkadaşları arıyoruz.
* Ön lisans yada Lisans Mezunu,
* En az 1 yıl yöneticilik olmak üzere 2 yıl ve üstü Çağrı Merkezi deneyimine sahip,
* Çağrı Merkezi vardiya-kapasite planlama konusunda bilgi sahibi,
* Kurumsal müşteri ilişkileri yönetimi konusunda deneyimi olan,
* MS Office uygulamalarına hakim, raporlama ve sunum yapabilecek,
* Tercihen AVAYA çağrı raporlama programına hakim,
* İnsan ilişkileri kuvvetli,
* Yönettiği projeleri geliştirebilecek vizyona sahibi,
* Analitik ve hedef odaklı,
* Koordinasyon ve problem çözme becerisi gelişmiş,
* Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
* Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,
* Üst Bostancı’da faaliyet gösteren lokasyonumuza ulaşım sorunu olmayan,
* Tercihen İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet eden,
Çağrı Merkezi Takım Lideri arayışımız bulunmaktadır. Adayların başvurularını bekliyoruz.
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Firma | PractiCall Solutions |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Orta Düzey Yönetici |