PractiCall Solutions Çağrı Merkezi Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Şirket / İş Tanımı

İşkur işbaşı Eğitim Programı kapsamında 6 ay boyunca sertifika programına devam edecek daha şirket kadrosunda geçecek Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri arıyoruz.

Uluslararası ve yerli markalara outsource hizmet veren çağrı merkezi firmamıza, müşteri talep ve şikayetlerini yönetebilecek, müşteri memnuniyetini ilke edinmiş ve Çağrı Merkezinde kariyer hedefi olan takım arkadaşları arıyoruz.


Aranan Nitelikler
  • Lise , Yüksekokul veya Üniversite mezunu,
  • İletişim yeteneği kuvvetli,
  • Ekip çalışmasını önemseyen, takım oyuncusu,
  • Diksiyonu düzgün,
  • Müşteri memnuniyetini ilke edinmiş hizmet anlayışına sahip,
  • Vardiyalı çalışabilen, esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilen,
  • Çalıştığı kuruma bağlı , sorumluluk sahibi,
  • Çağrı Merkezi alanında kariyer hedefleyen,
  • Profesyonel çalışma ortamının gerektirdiği etik değerlere bağlı,
  • PC ,MS Office programları ve interneti aktif kullanan,
  • 18-29 yaş aralığında,
  • Üst Bostancı’da yer alan ofisimize ulaşım sorunu olmayan takım arkadaşları arıyoruz.

Çağrı Merkezi Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma PractiCall Solutions
Sektör / Bölüm / Pozisyon Otomotiv / İthalat/İhracat / Ofis Elemanı