Çağrı Merkezi hizmeti veren şirketimiz bünyesinde görev aldığı projelerde inbound , outbound , back office gibi farklı görevleri eş zamanlı yürütebilecek, müşteri talep ve şikayetlerini yönetecek , gerektiğinde satış yapabilecek; müşteri memnuniyetini ilke edinmiş ve Çağrı Merkezinde gelecek planlayan Müşteri Temsilcileri arıyoruz...
Lise , Yüksekokul veya Üniversite mezunu,
İletişim yeteneği kuvvetli, İkna yeteneği güçlü,
Güleryüzlü, Sıcak Kanlı,
Ekip çalışmasını önemseyen, takım oyuncusu,
Türkçe’yi doğru kullanan, Diksiyonu düzgün,
Müşteri memnuniyetini ilke edinmiş hizmet anlayışına sahip,
Sabırlı , yoğun çalışma ortamı ve stres altında çalışabilen,
Vardiyalı çalışabilen , esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilen,
Çalıştığı kuruma bağlı , sorumluluk sahibi,
Çağrı Merkezi alanında kariyer hedefleyen , Müşteri Temsilciliğine meslek gözüyle bakan,
Profesyonel çalışma ortamının gerektirdiği etik değerlere bağlı,
PC , MS Office programları ve interneti aktif kullanan,
18-28 yaş aralığında,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 2 yıl tecilli,
Üst Bostancı’da yer alan ofisimize ulaşım sorunu olmayan.
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | PractiCall Solutions |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Eleman |