PractiCall Solutions Engelli Personel İş İlanı

Engelli Personel iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Çağrı Merkezi hizmeti veren şirketimiz bünyesinde görev aldığı projelerde inbound , outbound , back office gibi farklı görevleri eş zamanlı yürütebilecek, müşteri talep ve şikayetlerini yönetecek , gerektiğinde satış yapabilecek; müşteri memnuniyetini ilke edinmiş ve Çağrı Merkezinde gelecek planlayan Müşteri Temsilcileri arıyoruz...


Aranan Nitelikler
  • Lise , Yüksekokul veya Üniversite mezunu,

  • İletişim yeteneği kuvvetli, İkna yeteneği güçlü,

  • Güleryüzlü, Sıcak Kanlı,

  • Ekip çalışmasını önemseyen, takım oyuncusu,

  • Türkçe’yi  doğru kullanan,   Diksiyonu düzgün,

  • Müşteri memnuniyetini ilke edinmiş hizmet anlayışına sahip,

  • Sabırlı , yoğun çalışma ortamı ve stres altında çalışabilen,

  • Vardiyalı çalışabilen , esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilen,

  • Çalıştığı kuruma bağlı , sorumluluk sahibi,

  • Çağrı Merkezi alanında kariyer hedefleyen , Müşteri Temsilciliğine meslek gözüyle bakan,

  • Profesyonel çalışma ortamının gerektirdiği etik değerlere bağlı,

  • PC , MS Office programları ve interneti aktif kullanan,

  • 18-28 yaş aralığında,

  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 2 yıl tecilli,

  • Üst Bostancı’da yer alan ofisimize ulaşım sorunu olmayan.


Engelli Personel ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma PractiCall Solutions
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Eleman