Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Almanca Bilen) iş ilanı açıklaması
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektörünün Türkiye'de lider kuruluşlarından olan kurumsal müşterimiz için aşağıdaki niteliklere uygun İnbound projede görev alacak ''Almanca bilen Müşteri Temsilcisi'' arıyoruz.
Genel Nitelikler :
Çok iyi derecede Almanca bilen ,
Vardiyalı çalışma düzenine uyum sağlayabilecek ,
En az lise mezunu,
19-32 yaş aralığında olan,
MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
Takım çalışmasını seven,
Diksiyonu düzgün,
İletişim yeteneği güçlü,
İkna kabiliyeti yüksek,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 1 yıl tecili bulunan.