3İZ İnsan Kaynakları Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Almanca Bilen) İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Almanca Bilen) iş ilanı açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektörünün Türkiye'de lider kuruluşlarından olan kurumsal müşterimiz için aşağıdaki niteliklere uygun İnbound projede görev alacak ''Almanca bilen Müşteri Temsilcisi'' arıyoruz.


Genel Nitelikler :
Çok iyi derecede Almanca bilen ,
Vardiyalı çalışma düzenine uyum sağlayabilecek ,
En az lise mezunu,
19-32 yaş aralığında olan,
MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
Takım çalışmasını seven,
Diksiyonu düzgün,
İletişim yeteneği güçlü,
İkna kabiliyeti yüksek,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 1 yıl tecili bulunan.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Almanca Bilen) ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Şişli
İlan Tarihi 30/06/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 19 - 32
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma 3İZ İnsan Kaynakları
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi