3İZ İnsan Kaynakları Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Tam Zamanlı ) İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Tam Zamanlı ) iş ilanı açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektörünün Türkiye'de lider kuruluşlarından olan kurumsal müşterimiz için aşağıdaki niteliklere uygun Outbound projede görev alacak ''Müşteri Temsilcisi'' arıyoruz.


Genel Nitelikler :
En az lise mezunu,
19-32 yaş aralığında olan,
MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
Takım çalışmasını seven,
Diksiyonu düzgün,
İletişim yeteneği güçlü,
İkna kabiliyeti yüksek,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 1 yıl tecili bulunan.

İş Tanımı:

Kampanyalar, ürün ve hizmetler ile ilgili müşterilerin bilgilendirilmesini sağlamak,
Satış hedefleri doğrultusunda, projelerde yer alan ürünlerin telefon ile satışını gerçekleştirmek.

Çalışma Saatleri:

Hafta içi 10:00- 19:00 Cumartesi 10:00-16:00

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Tam Zamanlı ) ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Şişli
İlan Tarihi 18/06/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 19 - 32
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma 3İZ İnsan Kaynakları
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi