Çağrı Merkezi - Takım Lideri iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
Tercihen üniversitelerin 4 yıllık fakültelerinden mezun,
Çağrı merkezi sektöründe en az 1-3 yıl deneyimli,
Sabırlı, sürekli öğrenmeye ve öğretmeye açık,
Analitik bakış açısına ve hızlı problem çözme yeteneğine sahip,
İnsan ilişkileri ve ekip yönetiminde başarılı,
Takım çalışmasına yatkın ve koçluk becerisi gelişmiş,
Dinamik ortamları seven, motivasyonu yüksek,
Yoğun çalışma temposunda motivasyonunu kaybetmeden hedef odaklı çalışan,
MS Office kullanımına hâkim, raporlama becerileri gelişmiş,
İŞ TANIMI
Operasyonunun hedefleri doğrultusunda ekibine gereken koçluk ve yönlendirmeleri yaparak satış hedeflerinin gerçekleştirilmesini sağlayabilecek,
· Takımının performansına ve hedef başarı durumlarına ilişkin raporları yönetici ile paylaşabilecek,
· Ekibin motivasyonunu ve performansını artırarak devamlılığı sağlayabilecek,
· Ekibinin yetkinlik eğitimi ihtiyacını ve planını oluşturup ve yöneticisiyle paylaşabilecek,
· Müşterilere belirlenen Kalite Değerlendirme Standartları doğrultusunda kaliteli hizmet verilmesini sağlayabilecek,
· İş sürekliliğini kesintiye uğratabilecek olayları bilerek, kontrol altında tutmaya ve etkisini azaltmaya yönelik önlemleri alabilecek,
· Puantaj ve personele ait eksik gün belgelerinin takibini yapabilecek,