TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ Kalite Uzmanı İş İlanı

Kalite Uzmanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001’den beri çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı merkezi destekli bütünleşik çözümler sunmaktadır. 
Şanlıurfa Lokasyonumuzda, görev almak üzere, Kalite Uzmanı aramaktayız.


 

  • Kalite Çağrı Değerlendirme ekranından rapor çekilmesi, yetkisi olduğu projelerde çağrı değerlendirme yapmak,
  • Kurumsal Müşteri ile dönemsel raporları ve analizleri paylaşmak,
  • Kalite Birimi’nin ortak alanında tutulan tüm dokümanların düzenli olarak kaydedilmesi,

Aranan Nitelikler
  • En az  Önlisans Mezunu,
  • En az 1 yıl Müşteri Temsilciği yapmış ,
  • Çağrı değerlendirme kriterlerine hakim,
  • Proaktif bakış açısı ve objektif olmak,
  • Ekip çalışması ve işbirliğine yatkın,
  • Takip ve kontrol edebilmek,
  • Planlama ve organizasyon yeteneği güçlü,
  • İç ve dış müşteri memnuniyetini sağlamak,

Kalite Uzmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Şanlıurfa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Satış / Uzman