İş TanımıMutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi, 2001’den beri çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta ve ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı merkezi destekli bütünleşik çözümler sunmaktadır.
Şanlıurfa Lokasyonumuzda, görev almak üzere, Kalite Uzmanı aramaktayız.
- Kalite Çağrı Değerlendirme ekranından rapor çekilmesi, yetkisi olduğu projelerde çağrı değerlendirme yapmak,
- Kurumsal Müşteri ile dönemsel raporları ve analizleri paylaşmak,
- Kalite Birimi’nin ortak alanında tutulan tüm dokümanların düzenli olarak kaydedilmesi,
Aranan Nitelikler - En az Önlisans Mezunu,
- En az 1 yıl Müşteri Temsilciği yapmış ,
- Çağrı değerlendirme kriterlerine hakim,
- Proaktif bakış açısı ve objektif olmak,
- Ekip çalışması ve işbirliğine yatkın,
- Takip ve kontrol edebilmek,
- Planlama ve organizasyon yeteneği güçlü,
- İç ve dış müşteri memnuniyetini sağlamak,