Mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler, mutlu hissedarlar vizyonu ile hedeflerine koşan Tempo Çağrı Merkezi 2001’den beri çağrı merkezi/tele satış sektöründe yenilikçi yaklaşımlarla fark yaratmakta, ülke ekonomisine yön veren firmalara çağrı merkezi destekli bütünleşik çözümler sunmaktadır. Temel değerleri arasında Hızlılık, Doğruluk, Esneklik, Sorumluluk, Yenilikçilik ve Yaratıcılığı benimseyen Tempo Çağrı Merkezi, çözüm ortağı, güvenilir, cesur ve samimi hizmet anlayışıyla sektörde ilklerin ve farklılıkların temsilcisi konumunu sürdürmektedir. Tempo Çağrı Merkezinde "Kalite”, müşteri şartnamelerine tam uygunluğu sağlayacak düzeyde performans üstünlüğü olarak anlaşılmakta olup, müşteri tatmini esas olarak alınmaktadır.
Tempo Çağrı Merkezi; Çalışanlar için; "Kariyer ve kişisel gelişimlerine katkı sağlayabilecekleri keyifli bir çalışma ortamı sağlamak.”
Müşteriler için; "Fark yaratan anlayışlar, hizmet kalitesine ve verimliliklerine ölçülebilir katkı sağlamak.” Hissedarlar için; "Ekonomiye ve topluma değer katan bir yapı ile kazançlarını maksimize etmelerini sağlamak misyonu ile her geçen gün büyümekte ve ülke genelinde istihdam sağlamaya devam ederek yeni arkadaşlara "Kariyer Yolu” sunmanın keyfini yaşamaktadır.
Afyon lokasyonumuzda bu yolda bizlerle yürüyecek outbound projelerimizde görevlendirilmek üzere
"Müşteri Temsilcisi” ekip arkadaşları aramaktayız.
Outbound Projeler için:
- En az lise mezunu,
- Diksiyonu düzgün,
- İletişim yeteneği güçlü,
- Sorumluluk bilinci gelişmiş ve insiyatif kullanabilen,
- İkna kabiliyeti yüksek,
- MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
- Takım çalışmasını seven,
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya 2 yıl tecili bulunan,
Çalışma Modelimiz:
Ücret + Prim + Yemek + Servis
Çalışma Saatlerimiz:
Hafta içi 09:00-18:00
Hafta sonu (Cumartesi) 12:00-18:00-Pazar OFF