Türkiye'nin önde gelen telekomünikasyon firmalarından Tempo Çağrı Merkezi'nin Afyon Merkez'deki binasında Müşteri Hizmetleri Departmanı'nda görevlendirmek üzere Müşteri Hizmetleri Yetkilisi aranmaktadır.
*Lise mezunu, Meslek Yüksek Okul/ Üniversite öğrencisi veya mezunu,
*Diksiyonu ve ses tonu düzgün,
*İnsan ilişkileri başarılı, ikna kabiliyeti güçlü,
*Güler yüzlü, sabırlı, sorumluluk sahibi,
*Yoğun çalışma temposu ve esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek,
*MS Office ve genel bilgisayar kullanımına hakim,
*Takım çalışmasına uyumlu,
*Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli,
-İlçelerden gelecek tüm çalışma arkadaşlarımız için ulaşım konusunda yardım sağlanacaktır.
Çalışma Saatleri:
Haftaiçi-09:00-18:00
Cumartesi-12:00-18:00
İlan lokasyonu | Afyon / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | TEMPO ÇAĞRI MERKEZİ |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Ofis Elemanı |