Türk Telekom Grup Şirketi ve çağrı merkezi sektörünün liderlerinden AssisTT A.Ş. bünyesinde, Ankara Lokasyonu THY Projesi’nde, İNGİLİZCE dilini aktif kullanabilecek Full-Time veya Part-Time olarak çalışabilecek "Çağrı merkezi müşteri temsilcisi" pozisyonu için yeni çalışma arkadaşları arıyoruz:..
Sakarya Merkez’de 450 çalışanı ile faaliyetine devam eden Çağrı Merkezimizde görevlendirilmek üzere “Müşteri Temsilcisi” pozisyonu için başvurularınızı bekliyoruz. Genel Nitelikler; •En az lise mezunu tercihen önlisans veya lisans mezunu, •20-30 yaş arası, •Erk..
Şirket / İş Tanımı Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz... Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak, 4.500'in üzerindeki çalışanımızla, İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda 80’den fazla iş ortağımıza, ..
SATIŞ SEKTÖRÜNDE 24 YILDIR HİZMET VEREN, GÜVENİLİR VE LİDER AMERİKAN FILTERQUEEN ŞİRKETİNİN BÜNYESİNDEKİ GOLDLİNE SU ARITMA SİSTEMLERİ'NİN YENİ YAPILAN GÜVENLİKLİ APARTMAN VE SİTELERDE REKLAMI VE SATIŞI, BU SİTELERDE YÖNETİMLERLE GÖRÜŞEREK STAND KURMA AKTİVİTELERİNİ YAPABİLECEK; BOSTA..
Sancaktepe Genel Müdürlüğümüzde çalışacak, Gelen çağrıları karşılayacak, gelen taleplere cevap verecek, sorunları giderecek ve değerlendirme raporları hazırlayacak, "MÜŞTERİ HİZMETLERİ PERSONELİ" arayışımız bulunmaktadır. GENEL NİTELİKLER *En Lise Mezunu ..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Deneyimli/Deneyimsiz Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. Genel Nitelikler: -En az lise mezunu, -18-35 yaş aralığında olan, -MS Office ve genel bilgis..
Genel Nitelikler • Yetiştirilmek üzere gençlerden • Çok iyi derecede Arapca ilave olarak ingilizce veya Çok iyi derecede Arapça ilave olarak Fransızca bilen • Ms Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen, • Yurtdışı seyahat engeli bulunmayan, ..
* En az lise mezunu * Bilgisayar kullanımını bilen, * Hedef odaklı çalışabilecek, * İkna kabiliyeti güçlü, müşterilerle iletişimi kuvvetli, * Motivasyonu yüksek, takım çalışmasına yatkın, * Telefonda iletişim ve sunum becerilerini en etkin şekliyle kullanabilen *..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektöründe faaliyet gösteren kurumsal müşterimiz için Oyun Destek Müşteri Hizmetleri biriminde sosyal medya operasyonunda görev almak üzere "Arapça Bilen Müşteri Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır. Genel Nitelikler: A..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektöründe faaliyet gösteren kurumsal müşterimiz için Oyun Destek Müşteri Hizmetleri biriminde sosyal medya operasyonunda görev almak üzere "İngilizce Bilen Müşteri Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır. Genel Nitelikler: ..