Şirketimizin Mecidiyeköy'de bulunan çağrı merkezinde görevlendirilmek üzere, aşağıdaki niteliklere uygun Çağrı Merkezi Churn Temsilcisi alınacaktır. -En az MYO, tercihen üniversitelerin 4 yıllık ilgili bölümlerinden mezun, -En az 6 ay Çağrı Merkezi konusunda sektörel tecrübesi bul..
Teleperformance, Weltmarktführer für Contact Center Services, unterhält über 100.000 computerausgestattete Arbeitsplätze, beschäftigt mehr als 190.000 Mitarbeiter in 311 Contact Center, verteilt auf 65 Länder, und bietet seine Dienstleistungen in mehr als 75 Sprachen im Namen von internationalen Fi..
Promosyon sektöründe hizmet veren firmamıza -Müşterilerin taleplerine cevap verebilecek -Satış konusunda deneyimli -Diksiyonu düzgün -İletişim problemi olmayan -Ofis programlarını kullanabilen -Bayan müşteri temsilcisi arıyoruz. -Tercihen ünive..
Minimum lise mezunu; - 18-35 yaş arası; - Diksiyonu düzgün, telefonda pozitif ilişki kurabilen, ikna kabiliyeti yüksek; - Dinamik, enerjik, hırslı, performans odaklı; - İç motivasyonu yüksek, eğlenceli, zaman yönetimi becerisine sahip; - Öğrenmeye ve kendisini geliştirm..
ilgili sigortacılık ekranlarını kullanabilen ve ofis sorumluluğunu üslenecek çalışma arkadaşı aramaktayız...
En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip Müşteri ve hedef odaklı Ms Office programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen Erkek ada..
Webhelp Türkiye olarak 3 lokasyonda 40 iş ortağı ve 2200 çalışanı ile Türkiye'nin lider çağrı merkezleri arasında yer almaktayız. Yetkin insan kaynağı, çağdaş teknolojik altyapısı ve etkin süreç yönetimiyle farklı sektörlere, 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren bir çağrı merkeziyiz. Gerek yönetim ..
Tercihen daha önce kargo takibi konusunda e-ticaret sitesinde çalışmış, Genç, dinamik, kendine güvenen Problemleri hızlı çözebilecek yapıya sahip İletişim kabiliyeti yüksek Tercihen Bağcılar ve çevresinde oturan personel alınacaktır Firmamızın e-ticaret departman..
Kendinizi enerji dolu ve genç hissediyorsanız, Finansbank Çağrı Merkezi’nde çalışmaya ne dersiniz? 2011 Yılında strateji ve liderlikten, insan kaynakları ve gelişim yönetimine kadar 7 ayrı kriterde En İyi Çağrı Merkezi* seçilen Finansbank Çağrı Merkezi’nde, telefonda müşterilerimizin ta..
Şirket / İş Tanımı Finansbank’ta sizi neler bekliyor? Finansbank olarak çalışan memnuniyetinin bir kurum için en önemli değer olduğuna inanıyoruz. Kariyer yolculuğunda size destek olmak için İnsan Kaynakları uygulamalarını beklentilerinize göre oluşturuyoruz. Bu kapsamda; ..