GENEL NİTELİKLER Dünyanın en büyük telekomünikasyon şirketlerinden biri olan Vodafone 26 ülkede kendi mobil operatör şirketleriyle (55’in üzerinde ülkede mobil şebeke işbirlikleriyle) faaliyet göstermenin yanı sıra 17 ülkede sabit genişbant operasyonları yürüterek, dünya genelinde 446 m..
-SİGORTA KONUSUNDA BİLGİ SAHİBİ,DOSYALARIN TAKİBİ VE İŞLEMLERİNİN YÜRÜTÜLMESİ İŞİNİ YAPACAK -ÜNİVERSİTE MEZUNU YA DA DEVAM EDEN -DİKSİYONU DÜZGÜN -PREZANTABL -B SINIFI EHLİYET SAHİBİ VE AKTİF OLARAK ARAÇ KULLANABİLEN -DİSİPLİNLİ VE YOĞUN ÇALIŞMA TEMPOSUNA AYAK UYDURABİ..
Müşteri Hizmetleri Danışmanlığı Xerox, yarım yüzyıldan daha uzun bir süredir, döküman teknolojisinde ve hizmetlerinde lider bir firma olarak faaliyet göstermektedir. Bilgi ve belge yönetimlerimiz, Müşteri İlişkileri merkezlerimiz ve İnsan Kaynakları süreçlerimizle birlikte global anlamda yenil..
ATAŞEHİR'deki; (Anadolu Yakası-K.bakkalköy) Türkiye'nin "En Başarılı" ve "En Mutlu Çalışanlar" çift ödüllü ofisimizde çalışacak; - En az lise mezunu - İkna kabiliyeti yüksek,telefonda konuşmayı seven - Hedef odaklı, enerjik, başarılı bir ..
Genel nitelikler: Çağrı merkezi sektöründe faaliyet gösteren firmamızın İstanbul lokasyonunda Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi olarak istihdam edilmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip takım arkadaşları arıyoruz. En az lise mezunu, İyi derece İngilizce bilgisi..
En az lise mezunu, · 35 yaşını aşmamış, · İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet eden · Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil edilmiş · Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri gelişmiş,..
GENEL NİTELİKLER; Kadın Hastalıkları, doğum, infertilite ( kısırlık) ve üremeye yardımcı tekniklerin uygulamasında sektörün öncü kuruluşlarından Bahçeci Sağlık Grubumuza, “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" aramaktayız. Güler yüzlü ve enerjik Diksiyonu düzgün ve akıcı..
Türkiye'nin köklü gruplarından olan grubumuzun, Çağrı Merkezi Yönetimi alanında faaliyet gösteren şirketinde, Inbound ve Outbound projelerinde görev almak üzere, * Lise, tercihen üniversite mezunu, * 18-50 yaşları arasında, * Diksiyonu düzgün, * Tam zamanlı çalışabile..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Deneyimli/Deneyimsiz Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. Genel Nitelikler: -En az önlisans mezunu, -18-35 yaş aralığında olan, -MS Office ve genel bi..
Happy İnsan Kaynakları firmasının aktif ilanlarına veya diğer İngilizce Müşteri Temsilcisi ilanlarına göz atabilirsiniz.Happy İnsan Kaynakları İngilizce Müşteri Temsilcisi ilanı için başvuru süresi dolmuştur...