FRANSIZCA BİLEN MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ Genel Nitelikler: Minimum Önlisans tercihen Lisans veya Yüksek Lisans mezunu Akıcı seviyede Fransızca konuşabilen Tercihen Çağrı Merkezinde Müşteri Temsilciliği yapmış Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş Müşteri odaklı..
Genel Nitelikler En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip Müşteri ve hedef odaklı Ms Office programlarına ..
İnternet üzerinden dermokozmetik, anne-bebek ürünleri ve gıda takviyeleri satışını yapmakta olan firmamıza , müşteri temsilcisi olarak çalıştırılmak üzere elemanlar alınacaktır. Adaylarda aranılan özellikler aşağıdaki gibidir: -Satış sektöründe kariyer hedefleyen -Lise ,önlisans veya li..
Creatus Reklam Ajansımızda çalışmak üzere, var olan müşterilerimiz ile ajans arasındaki dialogları yürütebilecek, güçlendirecek ekip arkadaşları arıyoruz. Sektör deneyimi olan ve iletişim becerisi yüksek, diksiyonu iyi, prezantabl kişiler tercih sebebimiz olacaktır...
1600 TL SABİT MAAŞ+ SGK İLE MASABAŞI ÇALIŞACAK... DOLUNAY ULUSLARARASI DAN.BİL.TEK.MED.SAN.LTD. ŞTİ 450.000+ ÜYESİ İLE ANKARA DA DANIŞMANLIK ALANINDA 10 YILDIR HİZMET VERMEKTEDİR. Ankara merkezli firmamız birçok alanda faaliyet göstermektedir.Özellikle özel hastanelerin danışmanlı..
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz uluslararası bir çağrı merkezi için aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan 'Almanca Bilen Müşteri Temsilcileri' arıyoruz. -Sözlü ve yazılı olarak, anadil düzeyinde Almanca bilen (Almanca mülakat ve test olacaktır) -En az lise mezunu (Almanya'da or..
Risus Assist Danışmanlık Organizasyon tarafından 2003 yılında kurulan Risus Assist “koşulsuz müşteri mutluluğu” ilkesi ile yüz binlerce üyesine ve kurumlara hizmet veren bir üyelik sistemidir. Risus Assist; yaşam alanında , sağlık alanında , seyahat alanında , kurumsal alanda da çeşitli markal..
Genel Nitelikler: • En az lise mezunu tercihen MYO veya Lisans mezunu • Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş • Müşteri odaklı • Problem çözme becerisi gelişmiş • 7/24 vardiyalı ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek • MS Office programların..
Uluslararası Turizm sektöründe öncü firmamızda,Türkiye'nin ilk tematik projesinde çağrı merkezi ve proje danışmanı departmanında ofis içinde görev alacak; Kariyer hedefleyen Diksiyonu düzgün Takım çalışmasına yatkın Ekiple uymlu eğlenerek iş bilinciyle çalışacak, Para ..