Turkcell Global Bilgi Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Çağrı merkezimize gelen çağrıların standartlara uygun cevaplanması; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetinin sağlanması

Aranan Nitelikler

  •  En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu
  •  Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek
  •  Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip
  •  Müşteri ve hedef odaklı
  •  Ms Office programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
  •  Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ve en az 1 yıl süre ile tecilli durumda ola
  • Akıcı seviyede Almanca konuşabilen
  • Görev yeri İzmir ‘dir.

 

 


Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İzmir / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Turkcell Global Bilgi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Sağlık / Uzman