Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz...
Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak,
4.500'in üzerindeki çalışanımızla,
İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda
80’den fazla iş ortağımıza,
Finanstan telekomünikasyona, otomotivden enerjiye kadar birçok farklı sektörde hizmet sunmaktayız.
2000 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki deneyimimiz, bilgi birikimimiz ve tecrübemizle hizmetinizdeyiz.
CMC’nin %100 hissesine sahip olan Uluslararası Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş.’nin nihai %100 hissedarı İngiltere merkezli bir özel sermaye (private equity) yatırımcısı olan Mid Europa Partners’dır (“Mid Europa”).
Mid Europa, kuruluşundan beri topladığı ve yönettiği yaklaşık 4.2 milyar Euro fonla, Orta ve Doğu Avrupa ve Türkiye’deki büyüyen pazarlara odaklanan, gelişen ve lider konumundaki özel şirketlere yatırım yapan bir gruptur. 1999’da kurulan Mid Europa, Londra, İstanbul, Budapeşte ve Varşova’daki ofisleriyle bölgede özel sermaye yatırımcılarının öncülerindendir ve bugüne kadar çeşitli sektörlerde, Türkiye dahil 18 ülkede 31 yatırım gerçekleştirmiştir.
Görev Tanımı
Şirketin potansiyel risk alanlarının tanımlamak ve risk haritasının oluşturularak buna dayalı yıllık denetim planını hazırlamak
Denetim Komitesi tarafından onaylanan yıllık denetim planı çerçevesinde, denetim standartlarına uygun olarak denetimleri yürütmek, kontrol eksiklikleri ve iyi uygulamaları tespit ederek iyileştirme önerileri sunmak, bu önerilere ilişkin olarak ilgili bölüm yöneticisinin oluşturacağı aksiyon planlarını izlemek
Belirlenen aksiyonların periyodik olarak takiplerinin yapılması ve Denetim Komitesi ve üst yönetime raporlanması
Risk yönetimi, iç kontrol ve kurumsal yönetim süreçlerinin etkinliğini ve verimliliğini değerlendirmek ve geliştirilmesinde görev almak
Üst Yönetim ve Denetim Komitesi tarafından talep edilen konularda incelemeler yapmak ve raporlamak
Denetim Komitesi toplantılarına katılmak ve toplantı notlarını hazırlayarak katılımcılara ve üst yönetime raporlamak
Üst yönetim tarafından talep edilen denetim konulu projelerin gerçekleştirilmesinde destek vermek ve danışmanlık hizmeti sunmak.
Bağımsız denetim firması ile işbirliği içinde çalışmak.
Etik İlkeler ve Etik Hat’la ilgili süreçleri koordine etmek. Etik Komite tarafından uygulamasını takip etmek.
Denetim konularında gündemi, yeni uygulamaları takip ederek uygunluğuna göre hayata geçirmek.
Kötü niyetli, suistimal oluşturabilecek faaliyetlerin önlenmesi amacıyla gereken kontrolleri yapmak,
Bölüme ait ait politika ve prosedürleri oluşturmak, uygulamasını takip etmek, güncelliğini sağlamak
Şirketin bilgi güvenliği politikalarını uygulamak ve bunlara uymak.
Üniversitelerin lisans, tercihen yüksek lisans bölümlerinden mezun,
İyi derecede İngilizce dil bilgisine sahip,
İç Denetim uygulamalarında en az 4 yıl deneyimli (tercihen bağımsız denetim şirketlerinde),
İç Kontol Metodolojisine hakim,
Uluslararası İç Denetim Standartlarıkonusunda bilgi ve deneyimi olan,
Planlama ve organizasyon yeteneğine sahip,
İletişimi ve insan ilişkileri kuvvetli,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
Analitik yönü gelişmiş ve çözüm odaklı,
Askerlik hizmetini tamamlamış (erkek adaylar için).
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 07/06/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | CMC - Customer Management Center |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Satış / Orta Düzey Yönetici |