Hedef Başarmaksa Doğru Yerdesiniz...
Türkiye’nin en büyük dış kaynak çağrı merkezlerinden biri olarak,
4.500'in üzerindeki çalışanımızla,
İstanbul’da 4, Malatya ve Şanlıurfa’da toplam 6 ayrı lokasyonda
80’den fazla iş ortağımıza,
Finanstan telekomünikasyona, otomotivden enerjiye kadar birçok farklı sektörde hizmet sunmaktayız.
2000 yılından bu yana, farklı sektörlerdeki deneyimimiz, bilgi birikimimiz ve tecrübemizle hizmetinizdeyiz.
CMC’nin %100 hissesine sahip olan Uluslararası Çağrı Merkezi Hizmetleri A.Ş.’nin nihai %100 hissedarı İngiltere merkezli bir özel sermaye (private equity) yatırımcısı olan Mid Europa Partners’dır (“Mid Europa”).
Mid Europa, kuruluşundan beri topladığı ve yönettiği yaklaşık 4.2 milyar Euro fonla, Orta ve Doğu Avrupa ve Türkiye’deki büyüyen pazarlara odaklanan, gelişen ve lider konumundaki özel şirketlere yatırım yapan bir gruptur. 1999’da kurulan Mid Europa, Londra, İstanbul, Budapeşte ve Varşova’daki ofisleriyle bölgede özel sermaye yatırımcılarının öncülerindendir ve bugüne kadar çeşitli sektörlerde, Türkiye dahil 18 ülkede 31 yatırım gerçekleştirmiştir.
Görev Tanımı
Kalite süreçlerinin iyileştirilmesine yönelik aksiyonları planlamak ve uygulamak,
Kurumsal müşterilerle kalite hedef/gerçekleşmelerini değerlendirmek üzere toplantı yapmak,
Müşteri Temsilcilerinin hizmet kalitesi ölçümlerini gerçekleştirmek, değerlendirmelerden yola çıkarak geri bildirimlerin ve önerileri operasyon ile paylaşmak,
Birimin bütçe takip ve kontrolünün gerçekleştirilmesi,
Birimin norm kadro çalışmasını yapmak ve bütçelenen norm kadro sayısı doğrultusunda seçme ve yerleştirme sürecinde aktif rol almak,
Kendisine bağlı ekibin yıllık izin planlamasını yapmak,
Verimlilik artışına yönelik projeler üretmek ve sürekliliğini sağlamak,
Üniversitelerin lisans, tercihen yüksek lisans bölümlerinden mezun,
Alanında minimum 3 yıl tecrübeye sahip,
Tercihen speech analytics programını bilen,
Raporlama bilgisine sahip,
Planlama ve organizasyon yeteneğine sahip,
Sözlü ve yazılı iletişim becerileri gelişmiş,
Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
Analitik yönü gelişmiş ve çözüm odaklı,
MS Office programlarını bilen,
Tercihen İngilizce bilen,
Askerlik hizmetini tamamlamış (erkek adaylar için).
İlan lokasyonu | Malatya / Tümü |
İlan Tarihi | 15/06/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | CMC - Customer Management Center |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Çağrı Merkezi Hizmetleri / Sağlık / Orta Düzey Yönetici |