İş Tanımı - Turkcell Superonline Müşteri Hizmetleri Kanalları (Telefon,E-mail,Kurumsal Online İşlem Merkezi, vb. üzerinden gelen:
- Tüm şikayet, taleplerin karşılanması,
- Kayıt oluşturulması,
- Çözüm üretilmesi,
- Çözüm üretilemeyen kayıtlar için eskalasyon/takibinin yapılması,
- Çözüm süresi boyunca müşteriye ara bilgilendirme yapılması,
- Çözülen kayıtlar için müşteriden teyit alınması.
- Genel Arıza ve Planlı çalışma müşteri bilgilendirmelerinin yapılması.
- Müşteri devreleri bazında üreyen alarmların takibi,
- Müşteri bilgilendirmesi,
- Çözüm üretilmesi,
- Çözüm üretilemeyen kayıtlar için eskalasyon/takibinin yapılması,
- Çözüm süresi boyunca müşteriye ara bilgilendirme yapılması,
- Çözülen kayıtlar için müşteriden teyit alınması.
- Turkcell Superonline tarafından belirlenmiş olan Özel (Kritik) Müşteriler için:
- Telefon, E-mail, Kurumsal Online İşlem Merkezi, vb. üzerinden gelen tüm şikâyet, taleplerin karşılanması
- Kayıt oluşturulması,
- Çözüm üretilmesi,
- Çözüm üretilemeyen kayıtlar için eskalasyon/takibinin yapılması,
- Çözüm süresi boyunca müşteriye ara bilgilendirme yapılması,
Çözülen kayıtlar için müşteriden teyit alınması.
Aranan Nitelikler - Üniversitelerin Haberleşme/Bilgisayar/Elektrik-Elektronik veya ilgili Mühendislik bölümlerinden mezun ya da son sınıf öğrencisi (devam zorunluluğu olmayan),
- Tercihen daha önce İnternet Servis Sağlayıcıları veya Sistem Entegratörlerinde iş deneyimi olan
- Tercihen broadband, ses, bakır ve fiber optik telekomünikasyon şebekeleri hakkında bilgi sahibi
- Tercihen iyi seviyede yazılı ve sözlü İngilizce iletişim kurabilen
- CCNA sertifika sahibi olan
- Telekomünikasyon ve Bilişim sektöründe kendini geliştirmeyi hedefleyen
- Telefonda iletişim ve ikna becerisi kuvvetli
- İkna kabiliyeti yüksek, Müşteri ve hizmet odaklı çalışabilen
- İş takibi ve sonuçlandırılması konusunda başarılı, sorumluluk bilinci yüksek
- İnisiyatif alabilen,
- 7/24 vardiyalı ve esnek çalışma saatlerine uyabilen