PAR DANIŞMANLIK Çağrı Merkezi Elemanı İş İlanı

Çağrı Merkezi Elemanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Par Sağlık & Danışmanlık Hizmetleri
Par Danışmalık Bürosu, değişen yerel ve uluslararası mevzuatlara uyum sağlayarak, Türkiye’de ve yurtdışında yer alan tüm sağlık kuruluşlarına, sağlık hizmetlerinin her alanında danışmanlık hizmetleri sunan, Türkiye genelinde yaklaşık 700’e yakın hastane, tıp merkezi ve birçok şirketin sağlık danışmanlığını yapan bir danışmanlık bürosudur.
Tüm branşlardan oluşan hekim portföyümüzle, istenilen kriterlere sahip hekimlerimizi, ihtiyaç duyan sağlık kuruluşlarıyla irtibata geçirme konusunda uzman kadromuz ile hizmet vermekteyiz.


Aranan Nitelikler
  • Office uygulamalarını kullanabilen,
  • İnsan ilişkilerinde başarılı,
  • İkna kabiliyeti yüksek
  • Diksiyonu düzgün
  • Takım Çalışmasına yatkın
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış
  • Tercihen Müşteri İlişkileri Yönetimi  veya call center departmanında tecrübesi olan
  • Şirket politikaları doğrultusunda ürün ve hizmetler hakkında müşterilerle görüşme yapmak
    • Müşterilerden gelen talepleri ilgili birimlere yönlendirmek
    • Günlük olarak oluşturulan görüşme raporlarını ilgili birimlere iletmek
    • Verilen hedefler doğrultusunda satışların gerçekleştirilmesi

Çağrı Merkezi Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma PAR DANIŞMANLIK
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Satış / Eleman